Bada, putsa, duscha, äta

Hade tänkt rida idag med när jag gick utanför dörren blev jag chockad av värmen. Gick in igen och kollade termometern, 32 grader i SKUGGAN!! Så jag bytte om till shorts och linne och cyklade sedan till stallet. Chuck fick vila, det var ju egentligen inte meningen men allting hade bara blivit pannkaka om jag red i denna värmen så istället fick han sig ett rejält bad. Så nu är han faktiskt lite vit också, inte bara svart..
Efter det smörjde jag in mitt Dyón träns, både rengjorde och fettade in så nu får det vila i några dagar så det verkligen hinner sugas in i lädret. När allting i stallet var gjort cyklade jag hem igen, duschade och nu har vi precis ätit middag. 

Nu ska jag fixa mig lite för att sedan cykla vidare till Ironmans efterfest. Jag har ingen stenkolla på vad det är men jag hoppas det blir trevligt. Dock har jag lite ångest över vad jag ska ha på mig. Jag vill inte vara för fin och inte för "ful" heller. Jag har ju ingen aning om vilka som kommer dit så känns ju lite sådär. Så det är vad jag ska försöka klura ut nu närmaste timmen medans jag fixar håret + smink.

Puss och kram skumbanan!
Hej jag ser ut som ett mongo, men ta mig tillbaka! Maltavärme här hemma nästan ju!

Kommentarer
Postat av: Felicia Allansson

Jaa det var grymt varmt idag! Så jag red inte Sally... Ska smörja in mitt träns imon om jag hinner... Evetuellt sadelen med! Har en fråga :) Vad har Dhuck för stl i förbygel?? :)

Svar: ponny :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-19 @ 19:30:07
Postat av: Felicia Allansson

Mennar Chuck x) Men Tack :) Jag ska köpa en förbygel till Sally om några år och då utgår jag från honom :)

2012-08-20 @ 17:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0