Dagens mest hemska..

Okej att jag ställde upp på att vara funktionär. Sen att vi fick det värsta stället av alla - i mat tältet dit alla kom efter att dom gått i mål. Skakandes, frusna, borta och allt det där. Vissa till och med svimmade och spydde och jag kan inte påstå att jag gillade stället. Men det värsta var nog ändå att jag, tjejen med fotfobi var tvungen att hjälpa en att sätta på sig sina skor. Seriöst, det var bland det äckligaste jag gjort på riktigt länge. :O:O

Var bara tvungen att få det ur mig, haha! Stod i alla fall kvar till typ 23 och kollade på alla som gick i mål och snackade med mina friendos. När allting var klart cyklade jag bort till några eftersom min familj var på kräftskiva och först nu kom jag hem. Trött i benen, känner mig riktigt skabbig och ja livet suger allmänt mycket. Men det är en ny dag imorgon, nya tag! Nu är det sängen som väntar och jag hoppas på att kunna göra morgondagen till något bra, en dag värd att minnas som sista sommarlovsdagen.

Detta gjorde mina sista minuter denna kvällen mycket roligare!

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAHAHAH, detta var ju kul ju! Trodde vi snackade om hästsport först. Jag bara "vadå spy, borta och svimma?" hahah... fotfobi.. dör!

Svar: haha oj, nej ironman ;) skitstort triathlon ;)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-19 @ 08:42:57
URL: http://lindblad.blogg.se
Postat av: Hannah

Fan vad du klagar...

2012-08-19 @ 13:27:33
Postat av: Andreas bågfeldt

Kunde du inte tagit en sån tröja till mig med?;)

2012-08-20 @ 04:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0