Emmys inlägg

Tja alla Carros läsare Emmy här! Sa till Carro att jag skulle blogga här nu medans hon och jag sitter och väntar på att våra hår ska bli klara! Fick en spontan idé att köpa lila färg och köra på lite dipdye! Carro blev avis så vi satte i en liten slinga i hennes hår! För alla er som vill veta då! 

Följer med Carro till stallet då hon skulle rida lektion idag. Så hakar på och kollar lite på det sen får vi väll se vad som händer! Måste bara säga att jag suger på att blogga så alla ni som inte orkat läsa allt förstår er! Nej, nu ska jag sluta skriva om en massa tråkigt! 

Kram Emmy :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tuffa toppar! ;)

2012-08-14 @ 22:31:15
URL: http://macamonkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0