Förlåt förlåt förlåt!

Uppdateringen har legat på botten idga jag vet, men jag hart haft fullt upp. Först åkte jag och mamma till en affär för att kolla på deras rea saker, hittade dock inte mer än en ny rosa grimma till Chuck. Sen åkte vi för att kolla på ett stall men jag gav det inte mycket mer än 5-10 minuter.. Inte något intressant alls tyvärr. Det där med stalletande är verkligen inte lätt. Sen skjutsade mamma mig till Emma och vi åkte till hennes stall, skrittade ut och pratade en hel del. Efter det har jag varken haft speciellt mycket tid eller lust att blogga. Har haft en hel del tankar i huvudet sedan dess och först nu kan jag smälta det! ;) haha.

Sen åkte jag i alla fall till stallet, red Freja på lektion. Det gick både bra och dåligt, vi hade lite bomjobb och hon var stel som en planka. Det blev mycket bättre mot slutet så är ändå rätt nöjd. Och sist men inte minst fick det bli en kortis på Chuck. Mycket skritt, en del galopp och lite trav. Barbacka och inget speciellt krävande.
foto: alma

Kommentarer
Postat av: emma hellgrenn

SVAR: haha jag menar det, frän är ett bra ord för beskriva henne ;)

och du hitta ett stalll nära mig, eller som sagt bygg ett enligt vår plan!:D

2012-08-15 @ 22:46:26
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se
Postat av: Elin

Sjukt fin bild!:D

2012-08-15 @ 23:06:49
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Evelina

Varför ska du byta stall? :/ Trvis du inte?

Svar: Många olika anledningar :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-15 @ 23:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0