Fullt upp

Idag har jag fullt upp, så hade gärna satt igång nu men som ni vet sov Emmy här inatt och hon är inte vaken så får vänta lite till. När vi är klara måste jag i alla fall åka till stallet och rida C, vad ska vi göra? Den eviga frågan som jag aldrig har något svar på. Shit hjälp mig. Blir antagligen ett dressyrpass i paddocken även idag, med eller utan bommar är frågan.
Efter stallet måste jag hem och fixa iordning mitt rum innan jag ska iväg på Ironman möte ikväll. Ironman är ju ett superduper stort triatlon(?) som går i lilla Kalmar så jag ska vara med och hjälpa till imorgon och ska därför på lite informationsmöte ikväll. Det är ungefär det som ska hinnas med idag, låter inte som speciellt mycket men om jag känner mig rätt kommer jag få det stressigt.

Jag återkommer med uppdatering under dagen, antagligen något intressant! haha

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken mysig bild!:D

2012-08-22 @ 16:10:13
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0