Grillning och magont

Seriöst, vilka inlägg nu för tiden har jag inte ont någonstans eller mår dåligt? Är det inte det ena så är det de andra men ja nu får jag skylla mig själv anatar jag? Direkt efter sista lektionen idag så gick hela min klass + lärare till Lindö och grillade. Vi lekte lekar och grillade kyckling, mycket mer hann vi inte innan det började ösa ner regn. På detta käkade vi massor av godis så just nu känner jag mig spyfärdig, jag skojar inte. Jag blir illamående riktigt sanbbt vill jag lova.
Eftersom att det började regna så gick vi hem ganksa snabbt och jag satte mig i soffan för att smälta maten lite. Och här sitter jag kvar, väntar på att mamma ska komma hem så att jag kanske kan få skjuts till stallet - känns inte jättepeppande att cykla i regnet.

Och till alla som säger att jag kna ha feber för att jag inte kan sova, nej jag har inte feber vi har kollat, det är något annat.. Men måste till stallet snart, jag uppdaterar mer när jag kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Emma<3

Jag hade också sådär förut! Dina sömnproblem alltså. Antar att du provat det mesta men jag har lite tips som funkar för mig: sov med öppna fönster (myggnät är ett hett tips) och öppen dörr. Då får du en ordentlig genomströmning av luft. Sov naken. Eller alltså i bara trosor och kanske nån sportBH eller vad du nu känner dog bekväm med. INGA pyjamasar eller liknande. Byt sängkläder till lite mer ventilerade. Koppla AV innan du ska sova. Börja varva ner om möjligt en halvtimme innan. Försök att inte tänka på stressande saker. Kanske lyssna på musik eller ännu hellre bara slappna av i tex badkaret. Lite varma ljus eller nåt. Såklart inget men gör jämt men undvik tv och liknande. Läs en bok eller tidning.
Shiiit lång kommentar men hoppas nåt hjälper!

2012-08-30 @ 18:51:44
URL: http://EmmaSannie.blogg.se
Postat av: Felicia Allansson

Har en fråga :) Kan du inte göra ett inkägg där du tipsar om: ridbyxor,schabrak,ridtäcken,fleecetäcket och jaa allt du vill och orkar :) Hoppas du mår bättre snart! :D

2012-08-30 @ 19:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0