Hjälper en läsare! D-ponny till salu


Rasmus är en korsningsponny, han har troligtvis arab och new forest i sig. Han är född 2001 och är brun, han är 145cm i mankhöjd. om man är uppmärksam så hoppar han allt, han är tävlad upp till LB och tränad 120-125 banor alltså msv b. Han är löshoppad 140 och har kapaciteten i sig och skulle med rätt ryttare kunna nå msv a /sm.
Han går i form i alla gångarter och hoppar alla typer av hinder bara du är uppmärksam. 
jag säljer min underbara d-ponny för att jag ska gå över till storhäst, han ska endast säljas till ett gott hem som ger han daglig utevistelse och motion. hemmet är viktigare än priset och det ska bestå mycket med kärlek! 
Ring Jennie hultman 076-0074690
 
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=636330

Kommentarer
Postat av: Emma<3

Sv: vad tråkigt att det inte hjälpte! Sömnlösa perioder är så himla jobbigt. Men oftast är det stressrelaterat och så blir man mer stressad för att man inte sover osv. Ond cirkel liksom! Glömde ett litet tips som inte hjälper för alla. Men min kompis tex hon kunde inte sova för att hon drömde mardrömmar. Asså sjukt vidriga. Men i alla fall så fick hon veta att om man har lite vätska i blåsan så drömmer man lättare hemska saker och sådär. Så man ska tydligen alltid gå på toa innan man lägger sig!

2012-08-31 @ 22:59:08
URL: http://EmmaSannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0