Jag lever

Första dagen i skolan avklarad och jag lever faktiskt. Kan ju inte påstå att min klass verkar vara superolig nu efter första dagen, men alla var nog precis som jag lite blyga och tysta. Jag tror nog att med lite mer tid kan det nog bli bra! Vi är dessutom galet många tjejer, klassen består av 33(?) elever och endast 4(?) var killar. Så vi är alltså 29 tjejer.. Vi gjorde inte alls speciellt mycket, snackade och pratade ihop oss i olika gruppper. Vi har även fått vårat schema och det är inget jag har tänkt klaga över så jag är nöjd. Och nästa tisdag kommer vi även få våra Macbook.

Men jag har fortfarande ett liv utanför skolan, så snart tar jag cykeln och cyklar till stallet. Samtidigt som jag försöker hitta spännande och roliga saker att blogga om, just nu blir det bara samma sak dag ut och dag in..


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag tycker verkligen att din blogg är som allra bäst just nu, det finns inget du borde ändra just nu :) fortsätt så här så kommer du bli stoor! <3

2012-08-20 @ 16:59:35
Postat av: Felicia Allansson

SV: När börjar ni och när slutar ni? ha så roligt i stallet

2012-08-20 @ 17:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0