Ny blogg, nya möjligheter

Nu har jag gort det jag länge funderat på att göra. Bytt bloggadress!
Jag har länge velat byta adress men aldrig vågat då det känns som att jag kommer tappa många läsare. Men jag hatar verkligen bloggnamnet baraacarro.blogg.se så nu fick det bli såhär. Nu kommer det även bli mycket enklare för folk att hitta min blogg då den heter mitt namn. Så från och med idag hittar ni mig på carolinebagfeldt.blogg.se.

Men ni behöver inte lägga det på minnet än då jag kommer lägga in en sak på min gamla blogg som görs att ni skickas direkt till min nya blogg. Jag kommer skaffa det om någon vecka och sen ha det så i någon/några månader sedan kommer jag ta bort det så att man kan kolla allting på min gamla blogg. Såklart kommer det stå klart och tydligt där att jag bloggar på denna bloggen. Så nu har jag gjort allt för att inte tappa några läsare! Så sprid vidare, carolinebagfeldt.blogg.se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0