Nytt i menyn!

Kolla i menyn så ser ni att jag lagt in min mejladress, vet att många inte kunde hitta den förut men nu ska det inte vara några problem. Antingen så bara klickar ni på "bilden" så kommer ni direkt till mejlen med min mejladress inskriven i ett nytt mejl. Eller så bara skriver ni av adressen.
Vissa märkte säkert också att det är en ny mejladress och det är för att jag vill ha mina privata mejl och mina bloggmejl uppdelat. Så från och med nu når ni mig på [email protected].
Sen vill jag även meddela att jag kommer inte fortsätta att sälja designer eller headers. Jag kommer varken ha tiden eller orken eller inspirationen så bloggdesigner kommer endast göras vid speciella tillfällen. Kommer så gott som aldrig göra designer då jag inte kommer göra ens till mina vänner längre. Tyvärr.

Nu ska jag fixa mig och sen ska jag in till stan med min kompis, ska köpa lite skaer och kolla på kläder och en väska ska nog inhandlas också. Ja lite olika nödvändiga saker.
galet vad jag saknar alla.. obeskrivligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0