OFF

Har varit helt off hela dagen, gått runt som en zombie och fryst som en gris. Jag har haft stockiströja, mjukisbyxor och dunväst medans alla andra gått runt i short och linne, ändå har jag fryst något kopiöst. Dessutom så har jag varit jättetrött.. Kanske håller jag på att bli sjuk? Jag orkar inte vara sjuk just nu så hoppas verkligen inte på det. Dessutom har jag mått illa hela dagen vilket resulterat att jag inte fått i mig sådär jättemycket mat.. Alltid är det något som sagt.
Men nu är jag hemma igen, ska precis ta en dusch, sedan krypa ner under täcket med en kopp varm oboy och ett avsnitt PLL. Undrar hur ofta jag kollar på PLL egentligen? Det sorgliga är att snart har jag sett hela säsing 3 också(av dom avsnitten som kommit ut) så jag har bestämt att jag inte får kolla på mer än 1 avsnitt per dag.

Har verkligen blivit dålig på att blogga, men jag gör mitt bästa. Jag är fortfarande galet lycklig trots denna zombie känslan.. Vi ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: jennifer

pll är bäst! :D
Har sett alla som kommit ut så det är apa drygt att vänta på mer avsnitt. Sen ska det väl vara en paus i säsong 3? Tror inte dem har spelat klart alla avsnitt som ska vara med i säsongen... ;S
:)

2012-08-27 @ 16:25:09
URL: http://jennifersandbergg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0