Same but difference

Jag är helt slut i kroppen, halsen bränner och huvudet hänger. Kunde inte sova inatt heller.. Jag vet inte vad det är men jag vaknade vid 2-3 någon gång inatt och efter det kunde jag inte somna om.. Så efter att jag legat vaken ett bra tag gick jag in till mamma och jag vet inte varför men där somnade jag direkt. Det värsta var att när jag vaknade i min säng så var jag helt blöt av svett, kudden var till och med blöt. Tröjan var blöt osv.. 
Vad kan det bero på? Jag menar visst en natt fine.. men jag känner på mig att det bli fler än bara dom här 2 nätterna. 

Mer hinner jag faktiskt inte skriva, jag måste dra mig till skolan snart. Jo an tillägga att jag upptäcte blogg.se´s nya funtion. Man kan blocka kommentarer från ett visst ipnummer så nu har jag blockat en tjej/kille(vad den nu är). Mohahaha!

Kommentarer
Postat av: Josse

Din text blir ibland suddig när man läser eller är inne på sidan. Enbart texten, inte det andra... :-/

2012-08-30 @ 09:37:50
Postat av: Johanna

Har du feber är det väl inte så konstigt?

2012-08-30 @ 10:42:51
Postat av: emma hellgren

förfan va snyyyyyygggg du är!!!!

2012-08-30 @ 11:31:15
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se
Postat av: Anonym

Då har du feber, om du inte redan vet det..

2012-08-30 @ 17:23:55
Postat av: FRIDA ELMLUND

Gött att man äntligen kan blocka ip-nummer!

2012-08-30 @ 17:40:33
URL: http://fridaelmlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0