Second day @ school

Andra dagen avklarad. Idag gjorde vi inte alls mycket, fick mer information, presenterade oss lite mer för klassen, fick våra skåp, gick på rundvandring sen fick man gå hem. Var där sedan halv 9 och slutade vid 12.Alla mina buddies går i andra klasser eller skolor så dom slutade inte när jag slutade och dom i min klass har jag inte hunnit lära känna så bra än så jag cyklade hem efter att vi stått och pratat en bra stund. Nu tänkte jag faktiskt försöka komma iväg till stallet, eller om en timma kanske. I alla fall så att jag hinner rida innan lektionerna så slipper jag tänka på det.

Men först ska jag byta om, och så ska jag skriva ett till inlägg från "sätt rubriken". Vänta er något bra!
ÄLSKAR bilden *.* Johannagrant.se har fotat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0