Sömnlös natt

Precis som rubriken lyder har min natt nog bestått mer av att jag varit vaken än att jag sovit. Jag har vaknat, somnat om, vaknat, somnat om, vaknat, somnat om jag vet inte hur många gånger, vridit och vänt på mig som om jag höll på att dö av värme, dock va det inte ens varmt i mitt rum..? Olika tankar har snurrat i mitt huvud all night, eller okej en tanke. Så just nu känner jag mig en aning död.. Kunde inte ens sova tills klockan ringde utan gick upp vid halv 7 och jag börjar inte förens vid 20 i 10 så hade lika gärna gått upp när klockan ringer vid kvart i 8.

Okej ska sluta klaga. Tur att vi "bara" har 4 lektioner i alla fall, dock inte dom roligaste men jag hoppas på att överleva i alla fall. Vi slutar vid 3 men ingen vila. Ska ut till stallet och rida två hästar. Om jag är alldeles för trött så kanske det bara blir en, men jag siktar på att rida båda!

Ska fixa mig det sista innan jag och min MacBook drar till skolan!
Under dagen kan ni ställa frågot om ni vill, ni har fram till kl 20.00 på er, efter det svarar jag inte på fler! KLICKA HÄR!

Kommentarer
Postat av: emma hellgren

SVAR: jo men visst är vi, haha du är gullig <3

& vi måste träffas snart var länge sen :D

2012-08-29 @ 10:32:13
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0