Spendera pengar

Jag gör av med sjukligt mycket pengar just nu, är väll helt pank för stunden.. MEN det som jag köpte idag har mamma lovat att betala så jag ska få pengar av henne sen är jag lite rik igen. När jag fått in pengarna väntar ett par tyglar på att jag ska köpa dom, och även ett par nya vita ridbyxor och sen ska jag försöka hitta något riktigt dööödligt snyggt schabrak, men det är en annan historia. Efter det ska jag i alla fall försöka sluta spendera pengar på hästsaker, jag har så det räcker och blir över. Jag vill köpa kläder och smycken och massa skit just nu. SKOR. Ah gud vet vad.

Här kommer i alla fall det som hängde med mig hem idag - vem är redo för 3 år i skolan mån tro?

Block med olika fliar, pärm i blocket osv.
Vanligt rutat block
Kalender
Penna och suddi


Väska, jag letade över typ hela kalmar men hittade ingen väska som hade DET. Men denna var hyfsat snygg och hade bra fack inuti ;)

Kommentarer
Postat av: Emma - hästblogg

otroligt fin blogg! Vem har gjort headern?:D

2012-08-24 @ 18:04:26
URL: http://crystallheart.blogg.se
Postat av: Linnea

Vad är det för märke på dina ridstövlar?:) alltså inte tretorn-stövlarna utan de andra:)

Svar: Det är inte stövlar, eller jag har ett par blåa tretorn advande och ett par svarta tretorn falsterbo och sen har jag ett par skor med chaps till som jag köpt på hööks :D
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-24 @ 19:50:01
Postat av: Malin

Snygg väska :)

2012-08-24 @ 20:04:34
URL: http://malinottenback.blogg.se
Postat av: Felicia Allansson

Åh vad snygg kalender! :D

2012-08-24 @ 20:58:11
Postat av: Isabelle

Åh, vad hittade du blocken och kalendern? :) jättefint saker!

2012-08-24 @ 22:07:35
URL: http://www.bellaforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0