Tagga tagga tagga

Jag känner mig pigg, förvånandsvärt pigg faktiskt. Men efter en god frukost - hamburgare till lunch och nu en smootie så har jag nog fått lite ny energi i kroppen. Sen tvivlar jag inte på att jag nog egentligen är väldigt trött, ni vet så där trött som det bara går att bli så att man blir pigg och srattig istället. Tror det är den sortens pigg jag är. Men det är inget mig emot, hellre det än helt nere. Ska byta om och cykla ut till stallet nu i alla fall, måste hinna rida Chuck innan min lektion börjar, och den börjar vid halv 6 så har ju inte all tid i världen.

Men jag taggar och skyndar, efter en dag i skolan sitter inte lite ridning fel, eller?

foto: http://trollponny.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Alexandra Djärv

Hade inte du kunnat göra ett inlägg om vad du tycker om spö? alltså använda det i hoppning som en förstärkning vid tex stopp osv? :)

2012-08-29 @ 20:42:23
URL: http://chiqdesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0