Trött men kan inte sova / träningen

Klockan är inte så jätte mycket än men det är skola imorgon och jag kan inte sova trots att jag är ruskigt trött och ögonen svider. Mitt huvudet är i full gång och jag är helt stressad och ja allt det där så när jag ändå har tid kan jag lika gärna berätta hur träningen gick. Innan jag funderar ut vad jag ska ha på mig imorgon.

Jag kan kortfatta träningen i ett ord. BÄST.
Innan jag gick in i ridhuset hade jag klart bestämt mig för att sänka mina krav, jag säger hela tiden att det går dåligt, men det gör ju inte alltid det. Det är bara jag som sätter alldeles för höga krav på mig själv. Ett tokigt språng och jag kan vara sur över det hela träningen. Även om träningen i övrigt var super så sammanfattar jag det som dåligt för att ett språng blev fel. Så jag satte ribban lite lägre och det slutade med en toppenbra träning.
Han var en aning stark så ibland blev jag alldeles hård i handen och det blev lite på och av, men efter en stund blev det bättre och han svarade på mindre hjälper. Han hoppade av bra på i princip alla hinder, kom lite nära några gånger och då nuddar han i princip alltid bommen med framhovarna. Slarvpelle..
Men de andra sprången va perfekta! Snacka om att jag behövde den här hjälpen, har jag sagt att Mats är bäst eller?

Glömde ju nästan bort att han gjorde en fuling på vattenmattan.. Nu när det börjat gå så bra så ska han sååklart testa mig. Men det blir nog bättre snart igen!
Synd att bilden över är både i motljus och ett stöd i vägen, annars hade den vatt bra (Y)
FILM kommer

Kommentarer
Postat av: Felicia Allansson

Chuck är grymt fin! :D

2012-08-24 @ 07:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0