caroline.webrider.se

NU går jag över till denna bloggen. Det är inte helt klart och jag som är sjukt petig får lite panik inombords över det, mitt hjärta gråter lite. Men eftersom webrider.se är publicerat hittar även ni in på min blogg så det är helt enkelt dags för mig att säga hejdå till blogg.se och gå över på wordpress. Jag kommer sitta en hel del ikväll och fixa med den nya bloggen. Ska även fråga Lamia om några saker, hoppas inte hon tycker jag är allt för tjatig, men jag kan inte hjälpa att jag är perfektionist.. haha.
Denna bloggen och likaså baraacarro.blogg.se kommer finnas kvar så länge jag vet just nu. Det är saker där som jag vill ha kvar, så det får helt enkelt vara kvar. Men jag kommer skicka er vidare, så om ni skriver in denna adressen kommer ni skickas vidare till min nya blogg. Om någon vecka eller så.

Så hejdå blogg.se och säg hej till wordpress! Hoppas ni är likna nyfikna som mig och hänger med! :)

caroline.webrider.se
caroline.webrider.se


SÅKLART SÅ KOMMER MIN JULKALENDER FORTSÄTTA PÅ CAROLINE.WEBRIDER.SE ;)

Kommentarer
Postat av: Malin W

Spännande med en ny blogg, och jag tror nog att det går ganska fort att lära sig den! :D

2012-12-16 @ 19:47:51
URL: http://westergrenpictures.blogg.se
Postat av: Anonym

Web rider suger.

2012-12-24 @ 22:09:05
Postat av: Esther

Hur gjorde du satt bilderna "flyter ihop" i din header? :)

2013-01-03 @ 21:03:02
URL: http://estherjarvling.blogg.se
Postat av: sofie

Jätte fin blogg och fina bilder ! :)

2013-01-06 @ 13:47:00
URL: http://soufies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0