Chuck today

Idag fick han gå en promenix ute i snön. Han har vilat sedan i söndags men har skrittat varje dag, eller inte i måndags men annars varje dag och trots det höll han sig på marken. Jag fotade lite ute i snön men det är så jobbigt att få bra skärpa på hans ansikte när det är så ljust i bakgrunden.. 

Sen har jag inte världens bästa kamera om man säger så, men bilder blev det i alla fall. Här kommer en sålänge så får ni resten ikväll.
Själv mår jag inte så bra, halsen dödar mig, likaså gör näsan och febern. Jag trodde jag skulle klara gå till skolan idag men jag komemr nog inte ens orka gå imorgon.. ÅH.
För dig min vän! ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela ahleby

Åh hoppas du blir frisk snart!

2012-12-13 @ 20:06:45
URL: http://mikzzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0