Fri kväll

För första gången på väldigt länge bröt jag mönstret i min vardag. Istället för att åka hem och sätta mig framför datorn efter stallet bytte jag om och fick skjuts ut till min kompis Emma. har inte träffat henne på länge då hon legat på akuten och jag haft för mycket häst i huvudet. Så det var riktigt härligt att träffa henne. Vi käkade pizza och drack cola och snacka allmänt massa skit, två goa tjockisar helt enkelt. Tog sedan bussen in till stan då hon skulle till sin kompis och sova där och jag skulle hem och nanna. Egentligen borde jag vara hemma och städa rummet och jobba med skolan men det kan faktiskt vänta en dag. Och bloggen lovade jag också bättre uppdatering. Men jag behövde lite annat i huvudet än häst.

Nu är i alla falll klockan sängdags och jag ska borsta tänderna och sova. Imorgon taggar jag utvecklingssamtal och en helt vanlig dag med skola och stallet.
Har inga bilder så blir en på Emma och Lord som Alma har fotat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0