Godmorgon från en arg tjej

Godmorgon världen.
Mår egentligen inte speciellt mycket bättre men för att inte hamna efter med fler prov är jag redan uppe och fixar mig. Ska till skolan och skriva prov innan jag troligtvis går hem igen, lär inte orka en hel skoldag i detta skicket..

Gick även in på mejlen och kollar ifall jag fått inlogg så att jag kan fixa min domän och mycket ritkigt har jag fått ett mejl från dom. Och vad står det? JO att min beställning inte kan genomföras då jag är under 18 år.. SERIÖST? Nu har vi betalat och haft oss och så får jag bekräftelse mejl att dom tagit emot allting men inte fan kunde dom trycka ur sig LITE tidigare att jag inte får beställa när jag är under 18..

Skulle vara väldigt glad om vi får tillbaka pengarna som dom lovar och att jag kan beställa min domän.. ÅH vad arg jag blir. Tack och hej från mig.
Inlägget är inte ens värd en bild, åh...

Kommentarer
Postat av: fannie lundin

Jag vet hur det känns..
Men försök att tänka positivt.

2012-12-14 @ 08:26:01
URL: http://nattstad.se/fannielundin
Postat av: Anna

å vad irriterande!

2012-12-14 @ 16:50:11
URL: http://Annalovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0