I skrivande stund..

sitter jag här i vardagsrummet och är anfådd som en gris. Dagen har varit allt annat än rolig, tyvärr.
Jag hade ett stort matteprov idag från 8.10 till 10.50 så jag hade pluggat skiten ur mig igår. Jag visste att jag mådde dåligt men jag tänkte i alla fall gå till skolan och skriva provet för att sedan kanske gå hem. Men jag kom inte ens ur sängen i morse, eller jo till toaletten. Vaknade vid 5 imorse och fick springa till toan i panik. Sedan satt jag uppe i nästan en timme och mådde så jäva dåligt. Så dåligt att jag verkligen ville spy bort det. Men det gjorde jag inte och efter mycket om och men somnade jag igen och sov bort det. Eller jag har inte kunnat äta någonting, men jag mår lite bättre i alla fall. Så sedan jag gick upp har jag suttit framför TVn och kollat film, blandat med plugg. Dessutom åkte mamma precis över till Öland för att ta hand om Chuck, hon ska skritta honom, antagligen för hand eller uppsuttet. Jag får helt enkelt sitta här och hoppas att hon överlever..

Ska plugga lite till innan jag försöker äta någonting, sen ska jag fixa lite tidsinställda inlägg occkså. Ja, lite nödvändiga saker helt enkelt. See u guys later.

Kommentarer
Postat av: Andrietta Svärdh

Usch, vad tråkigt. Krya på dig! :)

2012-12-11 @ 18:52:11
URL: http://andriettajosefin.blogg.se/
Postat av: Agnes Åberg

Usch det är så träligt att vara sjuk ://

2012-12-11 @ 19:04:45
URL: http://agnessan.blogg.se
Postat av: Kate

Vart har du köpt ditt orange pannband ??

Svar: Jag har inget oranget pannband.. men om du menar det i headern så är det från Kyro, och det guldiga som du kanske också blandar ihop det med är från charlies :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-12-11 @ 22:15:45
URL: http://nattstad.se/katestipica
Postat av: Ester

Nej stackare!! Krya! :( är också sjuk nu.. Har typ samma sak!! Är inte kul. Ta det lugnt så går det snart över!

2012-12-11 @ 23:15:37
URL: http://evh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0