It's my life

Ska skita i alla onödiga ursäkter osv, för jag vet hur kasst jag har bloggat. Men blogg.se har faktiskt inte funkat för mig sedan igårkväll så har varken kunnat kolla bloggar eller blogga själv. Nu funkar det igen i alla fall och tur är väll det, för jag får sån kli i fingrarna och vill bara skriva hela tiden. Men nu när jag väl kan skriva har jag såklart glömt bort vad jag ska skriva.

Tänkte ta hur min vecka ser ut och hur jag kommer kunna ta hand om bloggen efter det.
Måndag(idag): Läsa 100 sidor i en engelskabok och göra frågor till det. Har haft det tills idag så satt hela kvällen igår. Efter skolan ska jag upp och fodra hästarna och mocka, fixa ny mat och sen åka hem. Chuckis har vintervila från igår och framåt. Sedan hem och plugga.

Tisdag:
Matteprov i skolan så antagligen går hela måndagens lediga tid till att plugga. Troligtvis tar mamma C så jag kan gå hem och plugga direkt. Kanske åker förbi stan lite snabbt för att fixa en sak bara. Sen plugga till onsdagens redovisning.

Onsdag:
Ska ha skrivit en hel novellanalys och sedan kunna det utantill för att redovisa för klassen. Så ja, hela tisdagen går till att plugga på det. Efter skolan ska jag försöka hinna med att rida min lektion på KBF, men jag måste lägga skolan först nu så får se hur det går. Mamma tar C så jag kan plugga min lediga tid.

Torsdag: Samhällsprov i skolan så måste plugga mycket hela veckan och mest onsdagen. Efter skolan ska jag troligtvis ta hand om C för att sedan hem och plugga.

Fredag: Engelskaprov och antagligen tyskaläxa. Så hela jävla torsdagskvälllen läggs på att plugga. På eftermiddagen ska jag även ta hand om C. Och efter detta kommer jag sova i flera dagar. Kommer inte hinna med att sova alls nu när det är mycket att göra. 

Som ni ser har jag väldigt mycket i skolan nu. Det är så mycket att jag inte ens hinner andas typ. Men jag får helt enkelt le och se glad ut. Så om ni undrar varför jag kommer uppdatera så dåligt så är det faktiskt för att jag helt enkelt inte kan. Jag är ledsen över detta då det varit så ett tag, men jag ska verkligen försöka hinna med er så gott som möjligt. Nu måste jag dock fixa mig och gå till skolan. Jag har feber och är förkyld men jag kan inte komma efter nu så jag har inget större val. Men vi ses hoppas jag! PUSS.

Kommentarer
Postat av: Malin W

Stressig vecka! Sådär har vi det med.. :( as jobbigt nu när allt kommer före lovet å allt. Men du kommer fixa det Carro! Och krya på dig! :)

2012-12-10 @ 11:09:34
URL: http://westergrenpictures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0