Jag hatar alla som hatar snö

Sådär, en tripp till stallet och tillbaka. Det var mycket snö även i stallet och det är sååå fint. Jag hade tänkt ta en skritt tur runt stallet barbacka. Jag kom så långt som utanför stallet innan jag hoppade av. Direkt när mamma kastat upp mig så började han backa och ville inte alls gå fram så när jag skänklade lite började han småskutta/bocka på stället. Så en skritt tur skulle nog inte vara så stor nytta. Så istället släppte jag honom i ridhuset så han fick springa av sig ordenligt. 
Det var dagens pass på Chuckis alltså. Nu ska jag fota sakerna från stockholm och sen lägga upp dom här. :D

Kommentarer
Postat av: amanda

isf så hatar du mig ;) snö är bland det värsta jag vet! jag menar man kan inte ta sig någonstans, det är kallt vad man än har på sig, vattenledningarna fryser i stallet, man måste brodda och en massa onödiga bilolyckor. Det enda som är positivt är att det är fint.

2012-12-02 @ 21:22:36
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: Malin W

Åh han är så gullig!

2012-12-02 @ 21:28:48
URL: http://westergrenpictures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0