Lucka nummer 10

I dagens lucka hittar ni filmerna ifrån lördagens hoppning. Fick lite brist på vad som skulle komma idag så fick helt enkelt bli så. Ta filmerna med en nypa salt och ja.. Ako har jag ridit en gång innan och Chuck var som sagt supernervös och stressad. Jag blev stark i handen när han blev het och allting blev pannkaka.. ja. Men jag får ta det med en nypa salt.

Ska vara ärlig, fysatan vad jag skrattar när jag ser filmen på mig och Ako, seriöst. Jag kan verkligen inte rida. DESSUTOM är det sjutk hemskt att se den med ljud, då jag typ pratar hela tiden och skrattar.. haha. Å fyfan.. haha. Tillåtet att skratta!
BTW, så är Akropol Alvidas ponny, eller den som hon rider!


Kommentarer
Postat av: Mollie

Shit vilken power Chuck har! :D

2012-12-10 @ 16:17:56
URL: http://molliedb.blogg.se
Postat av: Emelie Boberg

Hahah, det såg lite kul ut på andra filmen! :p Och C är lika fin som alltid<3

2012-12-10 @ 16:44:18
Postat av: Matilda

Haha, vad gullig häst på sista filmen! Och Chuck ser alltid himla fin ut :)

2012-12-10 @ 19:22:15
URL: http://manestadryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0