Mycket stall

Igår var det julfest i stallet så jag åkte dit vid 12 för att bygga banan och släppa ihop C med en annan häst. Sen runt 2 hoppade jag en LC runda på Chuckis som gick sådär. Han var livrädd för allting som nte brukar vara i ridhuset och var jättestressad verkligen. han tvekade på ett hinder och jag morrade och då vände han sig ut och in och blev så stressad att han inte visste vart han skulle så stannade och klappade honom och sen tog vi resten av banan. Som sagt, han är sjukt stirrig nu när det är kallt, sen plus jättemånga personer på en läktare som vanligtvis är tom annars.
Sen hoppade jag Akropol som också gick sådär.. haha. Red barbacka och allting såg åt helvete ut. Men vi kom runt felfritt i alla fall och kom tvåa, haha!

Sen åkte jag och Alvida hem till henne och bytte om och köpte godis innan vi åkte tillbaka på julbord. Åt en jävla massa mat och är fortfarande mätt.. haha. Och vad ska man säga, det var fest hela natten typ, eller fram till 3 då jag, Julia och Alvida gick och la oss i klubbrummet. Jag gick upp vid halv 7 och fodrade och släppte ut hästarna och sen somnade jag om igen och sov till 11. Sen har jag skrittat Chuckis i 30 minuter och mockat och fixat maten och NU är jag hemma igen. Jag är lagom trött och mår lite halvt bra, men livet rullar på. 

Har inte ätit sedan i går kväll, jo några godisbitar i morse men annars inget och jag känner mig fortfarande proppmätt. haha. Och bloggen har verkligen inte kunnats prioriterats, tyvärr. Och NU ska jag göra det jag måste göra.. PLUGGA. Ska läsa 100 sidor i en engelska bok, efter det lovar jag att ta en break och uppdatera igen. Så håll ut! Filmer ifrån igår väntar.

För övrigt tack alla som var med igår och gjorde kvällen bra! :)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad roligt det låter!:D

2012-12-09 @ 19:03:33
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0