479 dagar kvar..

.. tills jag fyller 18! 

211 dagar kvar tills jag åker ner till Skyrup för en av dom bästa veckorna i mitt liv!! ♥

154 dagar kvar till Göteborg Horse Show 2013. Det kommer bli grymt!

.....dumidumdumduuuuum, trumvirvel..... 149 DAGAR KVAR TILLS JAG FÅR ANDAS SAMMA LUFT SOM JUSTIN DREW BIEBER! Min själsfrände, min blivande man, min soulmate, min kung, min förebild, mitt LIV. ♥

114 dagar kvar tills jag fyller 17..

37 dagar kvar till NYÅSAFTON! Wehoo!

30 dagar kvar till JULAFTON! Bästa dagen på året! :D:D:D

22 dagar kvar till Luciashowen! :D:D:D
 
7 dagar kvar till STOCKHOLM HORSE SHOW!

5½ kvar tills nästa avsnitt av The Vampire diaries släpps! KÄRLEK♥
 
5 dagar kvar till nästa Matsträning! :D
 
3 dagar kvar till nästa avsnitt av portkod1321!

2 dagar kvar tills vinnaren i Iphonskal tävlingen dras!

1 dag kvar till nästa avsnitt av Awkward och sista avsnittet av Williams lista.

Några timmar kvar tills jag startar min allra sista tävling på Freja och bara några timmar kvar tills jag får dricka min nästa loka!

I brist på annat, nedräkning till olika stört roliga saker! Kommer jag träffa någon av er på någon av alla dessa saker? :D

Kommentarer
Postat av: Frida

"Nästa avsnitt av Awkward". Vilket är du på?
För man har ju kunnat se alla sen augusti typ?

Svar: VART?? :D haha, jag kollar på tvn..
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-11-28 @ 18:40:10
Postat av: Frida

Man kan ju ladda ned hela säsongen och sen se på typ watchseries.eu/serie/awkward :)

Svar: tack! :D
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-11-29 @ 17:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0