Äntligen

Det var verkligen på tiden nu, träning för Mats str på schemat idag. Vid kl 3 så måste skynda mig efter skolan. Det är bra att vi står granne med världens bästa tränare nu, då har ja lite mer möjligheter. Så idag ska jag ha ett dressyr/markarbets pass för honom. Och jag hoppas verkligen lite av allting lossnar, men något borde bli bättre i alla fall med hans hjälp. 
Sedan redan på söndag ska jag träna för Malin, det blir ett dressyrpass då med och eftersom hon har hjälpt mig mycket med dressyren innan så hoppas jag det går bra även då. 

Men bara så ni vet lär jag inte blogga förens jag kommer hem igen efter träningen. Så vi hörs och ses ikväll! Sk bli så kul att rida lite dressyr för honom också då han bara ser oss i hoppningen annars ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar schabraket!:D

2012-11-19 @ 13:38:50
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Mollie

Vad kul! Ska också träna dressyr idag :)

2012-11-19 @ 15:08:42
URL: http://molliedb.blogg.se
Postat av: Amalia

Sv: Det är precis som du säger. Går allting bara för bra blir man lite misstänksam, inte så att jag själv känner att jag bara väntar på andras misslyckande men jag själv, som hästägare, känner att få pass rids igenom utan ett enda misstag eller fel. Något är det alltid som man själv som ryttare går och funderar över senare, sedan om det är litet eller stort och om man väljer att lägga upp det i bloggen, är en helt annan sak.
Saken är ju den, att en blogg blir mer verklig och mer trovärdig, om saker faktiskt går uppåt och nedåt.

För vi håller på med hästar. Hästar som själva kan vakna på fel sida eller ha ont någonstans eller som inte har sovit ordentligt för att boxgrannen varit vaken och stått och raspat med tänderna mot krubban, eller vad det nu kan vara för något. Och därför känns det inte troligt att en häst ständigt levererar vecka på vecka, och det är just DET jag älskar med din blogg och ditt tankesätt.

På något sätt, även fast du inte skriver ut det med ord alltid, så förstår du att din ponny är just en ponny och att ni är två individer som ska kunna samarbeta tillsammans. Och ska det bli "perfektion" så krävs det att ni båda två har bra dagar varje dag, och det har man ju inte. Hästarna är ju inte maskiner och det tänket tycker jag att du har.

Tack :)

2012-11-19 @ 16:50:29
URL: http://amaliaberglof.blogg.se
Postat av: Anonym

Vem har gjort din design? :) Super snygg verkligen! :)

Svar: lisacandemyr.blogg.se :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-11-19 @ 17:02:48
Postat av: malin

fin blogg :)

2012-11-20 @ 19:14:38
URL: http://malinjacobsson.blogg.se
Postat av: Angelica

Vad snyggt schabraket och lindorna matchade, hästen gjorde sig riktigt bra i färgerna :)

2012-11-21 @ 21:20:17
URL: http://cazlas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0