Åsikter, ge mig tips, NU??!!

Jag är så galet peppad på att skriva något riktigt BAM inlägg, och SÅKLART har jag noll ideér, inte ens ett ord kommer upp i hjärnan. Men fingrarna och huvudet vill bara skriva, raad efter rad med ord som ryker. Kan någon ge mig tips på något ni verkligen vill höra min åsikt om. Vad som helst, jag sätter mig ner och skriver så fort jag får någon idé.

Ska dessutom snart till stallet, ikväll ska jag rida lektion som jag gör en gång i veckan så det är alltså KBF jag ska till. Har ingen aning om vem jag ska ha och jag har faktiskt ingen vidare önskning heller. 
Efter det skyndar jag mig hem för att duscha och sen ha filmmys med mig själv HELA kvällen. Underbart att vara hemma ensam, eller hur?

Men BOMBA med tips nu, vad vill ni läsa om?
why does it feel so good but hurt so bad?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina gamla häst chancy eftersom du redan har ett inlägg om dusty :)

2012-11-21 @ 15:34:01
Postat av: Agnes Åberg

Vill också ha en filmkväll helt ensam & inte tänka på någonting! ... <3

2012-11-21 @ 15:50:28
URL: http://agnessan.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag tycker att du ska skriva om bortskämda ungar som inte klarar av att ha egna hästar... (skillnad om man bor på gård och har den möjligheten) men folk som är ganska stora och kan tänka klart, som får men de vet hur man ska göra (på ett ungefär) köper fel häst, allt blir pannkaka. Eller att de bara skiter i hästen. En sak om man är bortskämd har en häst, tar hand om den och älskar den. Haha, ja lite samma ämne fast ändå inte. Har alltid velat ha en text om detta som man tycker är klockren! Får själv inte ut de rätta orden..

2012-11-21 @ 16:09:30
URL: http://lindblad.blogg.se
Postat av: Edit L

utrustning, vad du tycker typ xd

btw, har du IG och isånnafall vad heter du? :)

Svar: jag heter carrobagfeldt :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-11-21 @ 17:14:21
URL: http://brunskimmel.blogg.se
Postat av: Alma

Kan du inte gör en topp 10 lista på c och d ponny vilka du tycker är finast gärna med bild :)

2012-11-21 @ 18:05:54
Postat av: Andrietta Svärdh

Dina favoritbilder på dig själv och dina hästar (både Chuck och de andra som du haft) samt historien bakom dem och varför du gillar dem. Det skulle vara kul :)

2012-11-21 @ 19:49:55
URL: http://andriettajosefin.blogg.se/
Postat av: Felicia Allansson

Behöver inte va till detta men iallfall -När kommer nästa inlägg om din utrustning? :D

2012-11-21 @ 20:30:49
Postat av: Caroline

kan inte du dela med dig av dina tankar kring ett lite känsligt ämne; hästar och bestraffning? Vissa förespråkar att man aldrig ska använda våld, andra säger "titta på hur hästarna beter sig mot varandra i hagen" och menar att pållarna inte tar så stor skada av en fysisk tillrättavisning. Hur tycker du att man beter sig mot en väldigt ranghög häst som har svårt att acceptera en människa som sin ledare? Tror du att det finns "dumma" hästar som inte passar att hanteras av människor? Hur hård kan man vara mot en häst för att inte riskera att bli överkörd och skadad? Tror du att det funkar att bara ge en häst positiv feedback när den gör rätt och därmed få den att vilja göra som vi människor (bara morot eller piska och morot?). Dessa frågor förutsätter självklart att hästen är frisk.

MVH

2012-11-21 @ 20:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0