Bestämt mig

För er som undrade så ja, jag har ju redan en ayr8 men den är troligtvis trasig sedan jag trillade av. Knakar och har sig.. så det är därför jag ska köpa en ny! :)
Det blir en Ayr8 leatherlook i svart/guld som ska komma hem till mig. Jag måste lixom ha en hjälm nu så det får bli en sådan. Ska bara kolla upp vart jag kan köpa en där den finns på lager så att den kommer så fort som möjligt då jag inte vill vänta länge. 
Jag tycker den är galet snygg och den kommer matcha snyggt till mina tretorn falsterbo stövlar, så det är en fördel! Så vad tycker ni, är den inte snygg?
AYR 8 LEATHER LOOK CHARLES OWENAYR 8 LEATHER LOOK CHARLES OWEN

Vet ni någon hemsida som säljer dessa hjälmar?

JUST KIDDING.. NU har jag ändrat mig snabbt till en ayr8 i svart/silver. Så, nu är det bestämt så ska beställa den innan jag hinner ändra mig igen ;) haha

Kommentarer
Postat av: Johanna Grant

<33333333
Cheval? :D

2012-11-14 @ 21:58:12
URL: http://johannagrant.se
Postat av: Cassandra

SA ju att den var snyggare!! ;D

Svar: Den guldiga är snyggare, MYYCKET snyggare men silver passar till mer ;) haha
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-11-15 @ 09:42:48
Postat av: Cassandra

HAHA Nej! Men du vad tycker du att man ska välja mellan en brun/brun GPA eller en svart/silver GPA om man sedan köper en matchande kavaj till? För den svarta är lättare att matcha med men den bruna är snyggare, haha;)

Svar: den bruna är snyggare, men jag köpte ju en silver fasst att jag tyckte guld är snyggare.. men om du ska köpa svart tycker jag du ska köpa svart/svart då jag faktiskt inte alls gillar svart/silver.. så antingen brun/brun eller svart/svart :D haha
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-11-15 @ 12:45:27
Postat av: Anonym

du har ju redan en ayr8...? :))

Svar: ja, men den gick ju sönder när jag trillade av :(
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-11-15 @ 15:19:00
Postat av: Sofia

det finns på skara
http://skarahastsport.se/produktlista.asp?k=1&u=4

2012-11-15 @ 16:14:11
Postat av: Mollie

Haha, är det inte bättre att vänta med att köpa en tills du verkligen bestämt dig?? :) <3

2012-11-15 @ 16:19:27
URL: http://molliedb.blogg.se
Postat av: Amanda - lifeofshowjumping.com

Snygg ar den :)

2012-11-15 @ 18:09:02
URL: http://lifeofshowjumping.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0