Chuck idag

Även idag gick inte speciellt bra. Jag red runt i nästan en timme och flyttade, red framåt, kortade, gjorde volter, flyttade in alla bakben och jag verkligen kämpade men inte fasen hade han mage att sätta under bak eller höja ryggen, eller ta ett jäkla stöd i bettet. Så där satt jag, kunde varken ta i han, skänkla på han osv. INGENTING funkade. Bakbenen var 5 meter bakom och hur mycket jag än ville ha under dom så gick det inte. Ökade jag på för att få någonting i handen sprang han även och ryckte in nosen, alltså ni fattar inte hur frusterad jag var. Det gick vekrligen verkligen verkligen inte. 
Jag galopperade över bommar för att försöka få ett sug i handen men så fort vi kommit förbi dom släppte han bettet igen. 

Seriöst? Lägger denna dagen bakom mig också. Hoppas han kan ställa upp lite mer imorgon!
gammal bild, fin bild (A) så kan han gärna få vara igen, gärna varje dag.

Kommentarer
Postat av: amanda

låter EXAKT som när min ponny har en dålig dag! Kämpa vidare bara det går ju alltid över sånt där som tur är :)

2012-11-03 @ 23:11:03
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: Malin

Snygg han är! :)

2012-11-04 @ 15:37:04
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0