Filmen

Det är helt sinnesjukt vad han hoppar. Först vid 3.02 så börjar jag rida och jade hade helst av allt velat ta bort alla klippen innan, men jag visar allt och även det jag gör dåligt. Så om ni bara vill se det som är bra kolla från 3.02. Han hoppar mig som ni ser ur sadeln nästan varje språng och idag gick han nog inte emot en enda bom. Han bruakr nudda lite bommar här och var med idag flög han vekrligen. Så hoppas jag fortsätter rida såhär på nästa tävling. Vill att det ska gå bra, så det så. 
Man hör lite dåligt ibland då det regnade som satan..  

Kommentarer
Postat av: mathilda

han är fin carro men det vet du redan, du har börjat rida mycket bättre :D ni är fina gummsan!

2012-11-02 @ 00:23:34
URL: http://baraaamathilda.blogg.se
Postat av: Alexandra

Vilken skillnad det blev på han när han fick fixa det själv! Ser lugnare ut? Väldigt fint i varje fall, snyggt ridet!

Han kanske också är ett litet kontrollfreak ;)

2012-11-02 @ 00:44:08
URL: http://alexisen.blogg.se
Postat av: Annie

Ni kommer gå långt, bara vänta!:)

2012-11-02 @ 15:50:06
Postat av: Andrea

Tycker det är bra att du visar de mindre bra delarn också, även Att du faktiskt kan skriva att ridpasset gick skit utan att skämmas.
För hästar är inte alltid en dans på rosor som de större bloggarna får det att framstå som.
Tycker du är grym caroline, fortsätt så!

Svar: Tack! Jag vill ju inte framstå som något jag inte är, så det är roligt att höra :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-11-03 @ 14:45:53
Postat av: Johanna

Ser jätte fint ut! Chuck är så himla fin, och ni är så ruskigt fina ihop!

2012-11-05 @ 22:51:11
URL: http://skogensgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0