Resten av träningen

Det ser väldigt ryckigt och flängigt ut. Ja vilket det var.. Men han blev mycket mer svårriden utan martigal och han slår sig fri väldigt enkelt så jag hade inte en chans om jag inte skulle tagit tag i honom. Så klaga inte för mycket nu tack ^^
Träning ger färdighet.
Och sen kan jag säga att jag klippt bort väldigt många gånger när vi galopperade över dom 4 studsen. Jag kom på dom hundra gånger typ så hade nog inte varit så kul att kolla på. Men kan säga att vi fick traggla på dom många gånger då just det där är det svåraste Chuckis vet. Så ni kan ju se det framför er ;)


Vi hade för övrigt bara två lektioner idag, en vid 20 i 10 till 10 i 11 sen håltimme till 10 över 2 men jag sjukanmälde mig efter första lektionen då jag har en aning ont i huvudet. Mamma rider Chuckis ikväll och jag spenderar min tid på KBF, skulle egentligen ridit ikväll men får hoppa det. Men åker dit och träffa människor istället.

BTW - eftersom mamma inte kunde följa med är det grymma Alvida som filmat, tusen tack! :D
NI kan dessutom se avramlingen i slowmotion vid ca 3.00 ;)

Kommentarer
Postat av: Siri

Hahaha, asså du är ju för skön!

Jag och min kompis satt på en lektion och kollade, sen när du ramlade av började vi helt plötsligt gapskratta haha.. Pinsamt! Men det såg ju så himla roligt ut, kul att du bjuder på dig själv!! Inte många som gör det!

2012-11-07 @ 14:26:26
URL: http://sirieinarson.blogg.se
Postat av: Elin

Usch, ser så hemskt ut när du ramlade av, haha!;)
Men ooooj vad Chuck är fin..!!:)

2012-11-07 @ 15:12:27
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Li

Jag tycker att det verkligen ser jättefint ut!
Jag håller inte alls med om det du skriver, förutom då efter att du hade ramlat av men sen såg det ut som ni hittade tillbaka igen :) Ni är så fina!

2012-11-07 @ 17:15:28
URL: http://linester.blogg.se
Postat av: Moa aggerborg

Grymt jobbat. Verkligen Carro du är sjukt duktig!

2012-11-07 @ 20:00:43
Postat av: bella

aj?! synd med din nya hjälm.....
du borde göra en blooper video :D

2012-11-07 @ 20:12:46
Postat av: Mikaela

Jag tycker det ser jätte bra ut :) Och det här ärväll första gången du hoppar på ''riktigt''utan martingal och det tar ju ett tag att ''lära sig'' men tycker det ser super ut ändå :)

2012-11-07 @ 20:40:40
URL: http://mikzzan.blogg.se
Postat av: Isabelle

tyckte ni var jätte duktiga!
men usch vad ont det borde gjort?!
du skadade väl inte dig?!

2012-11-08 @ 11:22:47
URL: http://mihorses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0