Så typiskt

Jag hade borstat och fixat allting, skulle bara låta C äta lite medans jag gick ut med vatten i hagen. Han blir lite orolig när han är själv inne men dom ynka sekunderna det tar att gå ut med vattnet tyckte jag inte gjorde något. Sen när jag kom tillbaka och skulle sätta på benskydden så hade han troligtvis sparkat sig själv.. Han hade ett pyttelitet sår på höger bak så jag trodde inte det skulle vara något. Men han ömmade och ville inte alls att jag skulle ta på det och dessutom hade det kommit upp som ett litet överben. Så istället satte jag på kylgele och masserade så gott jag kunde innan jag gick en promenad med honom. Han hade säkert kunnat gå, men om jag anstrnger benet är risken att överbenet inte lägger sig. 

Superkul att det alltid kommer något emellan.. Imorgon skulle jag tränat för Malin så såklart sket sig det också. Asso just nu känner jag bara.. BLÄ.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas det blir bättre snart!:)

2012-11-24 @ 20:15:04
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0