Chuck 1 oktober

Oj oj, känns som att det var igår jag skrev att det precis blivit september, nu är der redan oktober? Vad händer lixom, snart är det jul, jag har redan börjat lyssna på Justins julalbum, och snart är det 2013 och då är det inte långt kvar tills han kommer hit! :D:D:D:D

Men men, blev ett pass i paddocken på novabettet och han gick hyfsat bra. Han var fin när jag travade fram och även i högergaloppen. Vänstergaloppen fick jag jobba en hel del med innan han släppte igenom även där. Sen var han faktiskt riktigt fin och trampade på bra. Så passade på att hoppa några skutt när det ändå stod massor av hinder framme. Allting låg på typ 30-50 cm så var ju inget högt precis utan bara kul. Roligt pass med andra ord!
foto: almasfoton.blogg.se

BTW! Fick precis reda på att min tränare (Mats) är pappa till en tjej i min klass ;) haha!

Kommentarer
Postat av: Elin Ljunggren

Visst att tiden går snabbt Carro...men har jag råkat missa 2013? ;) ("och snart är det 2014")

Svar: hahahahahaahaha, är man glad så är man (A)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-10-01 @ 22:20:13
URL: http://elinlinnealjunggren.blogg.se
Postat av: Elin

Jättefin bild!:D

2012-10-05 @ 18:49:18
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0