Chuck 5 oktober

Jag blev sjukt mycket piggare efter att ha varit igång lite, dock känner jag nu att jag går tillbaka till mitt sjuka jag när jag sitter och gör ingenting. Men med lite panodil, nässpray och halstabletter så tror jag att det ska funka. Dock orkade jag faktiskt inte rida idag, planen var att jag och mamma skulle rida halva var men det slutade med att Moa fick rida. Det gick bra tycker jag, han fick en liten genom jobbare och jag hoppas han är bra imorgon. Han kommer säkert inte vara helt "hemma" men den smällen får jag ta, han blir nog lite "hemamtrygg" när han märker att det är jag på ryggen igen. 
I alla fall, han står knoppad och fin i stallet och väntar på att få åka imorgon. Jag tror och hoppas att han taggar igång imorgon, hellre för taggad än för seg. Imorgon ska även den röda rosetten på i svansen och jag hoppas han kan bevisa att den inte ska behöva sitta där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0