Chuckis 10 oktober

Blir ett kort kort inlägg om ridningen idag, och inget mer. Måste ducha och plugga så tiden finns inte just ikväll, jag är ledsen!
Jag hade honom på lektionen idag och han var riktigt fin när jag red fram, mestadels i traven. Sen var han även fin i galoppen fram till vi skulle rida förvänd. Han kan inte förvänd galopp då han inte vet vad han ska göra riktigt då jag lärt honom att han ska byta så fort det är fel. Då blir det så fel om han helt plötsligt ska göra något jag förbjudit honom att göra innan. Han har i övrigt ganska svårt att byta galopp på kommando och just därför känner jag inte att han ska behöva lära sig förvänd. Så då blev allt pannkaka och han blev uppstressad och jag blev arg. Så det slutade med att jag bara skrittade runt och sket i allt. Lite synd då han va riktigt fin i traven!
Shit happens..

Kommentarer
Postat av: Maja

Fin han är !

2012-10-10 @ 22:26:53
URL: http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: Elin

Cool bild:D

2012-10-19 @ 20:45:15
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0