Difference

Första träningen någonsin för Mats. Synd att jag tagit bort alla failklipp. Han stannade några gånger på både det gulsvarta och det med regnbågen under. Sen stannade han många gånger på vattenmattan.. Kommer ihåg det som igår.
Jag har ingen annan än min tränare Mats att tacka. Utan honom hade vi utan tvekan varit kvar på ruta ett. Så nu är jag lite extra taggad inför träningen på torsdag! Ska bli så jäkla kul, hoppas ponnyn sköter sig ;) haha


Sen har vi den senaste träningen. LITE skillnad eller vad säger ni?
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gud vilket bra jobb du har gjort med honom! Även om det inte alltid går super bra så har ni kommit en lång bit på vägen, snart är ni på toppen och fajtas, det vet jag!

2012-10-30 @ 21:20:14
URL: http://mikzzan.blogg.se
Postat av: Irmeli.N

Vilken fin polle du har!:D Ser ju riktigt trevligt ut på den översta videon !:D

2012-10-30 @ 21:30:58
URL: http://fotomuppis.blogg.se/
Postat av: bella

du har jobbat på asbra med chuck! :):)

2012-10-31 @ 09:09:52
Postat av: Rebecca

Måste bara få säga att fy f***n va jag älskar hans hoppteknik, den är grym! Ni är så duktiga, ni kommer komma långt! :)

2012-11-01 @ 18:44:54
Postat av: Tove Abelson

Sån stor skillnad! Du har vekligen gjort ett super jobb med honom Caroline och även om jag har sagt det innan så säger jag det igen - NI är så fantastiska och det är så roligt att man får vara med och följa er. Fortsätter ni att utvecklas i denna takt så kommer ni vara med bland Sverige eliten snart! ;)

Svar: Men vad du är snäll! Jag blir lika glad varje gång, om inte gladare! Tack tove! :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-11-01 @ 21:58:52
URL: http://abelson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0