Feeling

Jag brukar typ bara tävla regionalt nu för tiden, ibland blir det lokalt och reginalt tillsammans men oftast bara regionalt. Men idag var första gången som vi startade nationellt och jag måste säga att jäklar vilken skillnad. Skillnaden på själva banan var inte så stor, det var mer tänka svängar och så men inga större svårigheter. Jag tänker på allting runtom, allting är så mycket proffsigare. Allting gick snabbt och enkelt, allting var klaffat och klart och var sak på sin plats. Allting var lixom igenomtänkt ordentligt och personal där det behövdes personal. Det gillas!
Dessutom så är det så roligt när det är helt annan "klass" på ryttare och hästar. På lokal/regional är det inte alls samma press och vissa rider inte alls där men idag var allting så.. BRA. Det är mycket bättre ridning i helhet, häftigare och spänstigare ponnys, hårdare konkurrans och sen så är det så otroligt roligt när alla är utrustade med hela världens utrustning för flera flera flera tusenlappar. Jag ska inte ljuga och säga att jag skiter i utrustningen, men det är faktiskt roligare att kolla när alla har fina, snygga och coola kläder. 

Nej ska avsluta här, men sammanfattar.. Visst är det stor skillnad från lokal/regional och nationell? 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Fin blogg! kolla gärna min och glöm då inte lämna en kommentar;)

Ha en bra dag!:)

2012-10-06 @ 21:56:20
URL: http://ezzaaass.blogg.se
Postat av: Johanna

sjukt stor har typ bara tävlat de i sommar också när jag kom på en lokal/regional för nån vecka sedan shit vilken skillnad allt går segt och är allmän sämre big like till nationellt!

2012-10-06 @ 22:28:43
Postat av: jeanette axelsson

Hej Caroline!
Så snyggt med rött till dig och hästen. Matchar så fint till det svarta.
Roligt att se dig hoppa (eller hästen).
Hälsningar Jeanette!

Svar: Hej igen! Tack så mycket. Ja, ni har kanske inte sett honom hoppa ännu :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-10-07 @ 08:39:42
URL: http://www.kalmar.se/skolpost

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0