Glädjekick

Vad hände nu lixom? Är helt lyrisk och glad och har så mycket att berätta.

  • Number one. Som vissa säkert redan sett så ska jag snart flyttas över till Webrider. Med ett gäng andra härliga bloggare och det kommer bli så otroligt roligt. Har vetat detta ett tag men har hållt det hemligt (A). Men nu är det officiellt. Snart hittar ni mig under adressen carolinebagfeldt.se.

  • Nummer två. Jag bara måste TACKA er alla underbara läsare. Jag har blivit riktigt lat och orkar inte alltid svara på alla kommentarer ni skriver. När ni lägger ner tid och skriver så fina ord som nästan får mig att gråta så vet jag bara inte vad jag ska svara. Känns så mesigt att ALLTID svara: Tack vad glad jag blir. Vem har inte hört det innan lixom? Men ni ska verkligen veta att jag blir så sjukt glad av alla fina kommentarer som rullar in här och ni som känner er träffade, TA ÅT ER!

  • Nr 3. Vi tror att Chuck får för sig att sparka ibland när han har luva på sig. Jag hade en igår på honom och då sparkade han. Sen när vi tog av den sparkade han inte mer, eller en enda men inte annars. Ska testa ha en på en träning någon gång och se om det kan vara så.

  • Och så fyra. Nu släpper jag det även här på bloggen. Jag ska byta stall nu om en vecka men det är inte längre udden som gäller. Olika anledningar gjorde att vi valde ett annat stall. Ett stall som vi kollade på innan och som vi gillade så nu ska vi istället flytta till Öland. Torslunda Gård för er som vet vart det ligger. Det är grannstallet till Mats som jag tränar för vilket är perfekt.

  • Och så kan jag tillägga att ikväll är det Awkward OCH Williams lista. Livet leker!
581422_495478353810214_1788124242_n_large
63095_535845159775329_577417942_n_large
Vad skulle man göra utan weheartit.com ? ;)

Kommentarer
Postat av: lisa

Den gården är jättefin :) ska du vara i lilla eller stora stallet? :)

Svar: I lilla till att börja med sen får vi se :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-10-21 @ 18:24:09
URL: http://lisasofianilsson.blogg.se
Postat av: Annica

Vilken häst du har! Men du, förstår att allting kan kännas hopplöst. Tänk på att det kan bara bli bättre. Ge inte upp.

2012-10-21 @ 20:32:12
Postat av: Mikaela

Blir det inte långt för dig att åka då? Eller går det busar och så? :) (hihi tycker det känns som att Öland ligger så långt borta)

Svar: Det tar ca 15 minuter med bil, men det går bussar hela tiden och finns andra som står där som bor nära mig som man kan åka med :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-10-21 @ 23:27:45
URL: http://mikzzan.blogg.se
Postat av: Petra

Härligt att det känns bra med flytt Carro ! Vi kommer sakna dig och Chuck i massor dock ♥
Med din inställning och fina häst kommer ni gå långt tillsammans !
Stor kram och LYCKA TILL !
/ P :-)

2012-10-22 @ 09:12:22
Postat av: Frida

Åååh, Awkward! :) Gillar serien, men blev lite arg när Tamara blev ihop med Jake, haha!

2012-10-22 @ 16:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0