Grattis mamma!

Idag fyller min bästa mamma år! Och ja på massor av olika sätt är hon världens bästa mamma, vilket alla andras mammor säkert är för dom. Men hon ställer verkligen upp i vått och torrt, på morgonen och på kvällen, när som helst på dygnet ställer hon upp för mig. Alla dessa pengar hon lägger på min ridning och för att inte tala om att halva hennes liv går till mig och Chuck. Jag kommer aldrig kunna vara tillräckligt tacksam över allt hon gör för mig.

Trots att man kankse är lite dålig på att visa det ibland och tar mycket för givet. Men mamma, glöm aldrig att du är världens bästa mamma och jag älskar dig!
Jag har INGA bilder på henne, men här ser ni i alla fall lite! :D

Kommentarer
Postat av: Felicia Allansson

Grattis :)

2012-10-19 @ 06:46:38
Postat av: Amanda Wilhelmsson

Grattis Tina! :D

Sv: JAA, det ska jag. Men vi har ju inte så jättelång, så vi åker båda dagarna. Du hoppar LB, LA, LA eller? :D Jag hoppar tre LB. :D

Svar: ja det gör jag, åh roligt. lycka till :D <3
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-10-19 @ 08:35:35
URL: http://amandawilhelmsson.blogg.se
Postat av: zuzanna

Hej !
Grymt fin blogg !
Jätte fin ponny också !
Allt bra med dej ?
Kramizar Zuzanna :)

2012-10-19 @ 13:24:28
URL: http://mashmelllow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0