Grattis pappa!

Vaknade runt halv 9 idag så kunde faktiskt sova, har inte kunnat sova alls på två nätter så blev rätt glad när jag insåg att jag fått sova ut lite. Min pappa kom även hem igårkväll och idag fyller han år så jag gick upp och sa grattis till honom, käkade frukost och sen fick jag näsblod. Och jag har typ fått näsblog 3 gånger i mitt liv innan så jag vet aldrig vad jags ka göra, det bara rinner och rinner och rinner. Kommer bli en jobbig dag, när det bara rinner i näsan och man vill snyta sig och så går det inte för man kommer få näsblod. FUCK.
Whatever, jag mår lite bättre idag faktiskt, har inte riktigt så mycket feber och inte så ont i huvudet men fortfarande snuvig och halsont. Ska försöka övertala mamma om att rida ikväll, så jag har någon känsla inför imorgon i alla fall.

Ska vila nu och hoppas på att jag blir bättre, försöker hålla bloggen uppdaterad under dagen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dig, och grattis till din pappa!:D

2012-10-05 @ 18:43:03
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0