Lite skillnad?

Jag vet att det är två helt olika bilder, på den ena skrittar jag honom och den andra står han i stallet. Men jag har saktiskt tänkt lite på att hans rumpa blivit lite rundare, inte mycket men lite och jag har verkligen tänkt på det. Annars brukar jag ju knappt märka om han muskler sig då jag ser honom varje dag, men nu har jag faktiskt lagt märke till det. Kankse är det för att han är klippt som det känns så? Jag vet inte..
Hoppas på att det är musklerna som börjar komma och att det fortsätter såhär. 
Riktigt dåliga jämförelsebilder men alltid något.

carlssonpataket.se har tagit översta bilden

Kommentarer
Postat av: Elin

Stor skillnad!:D

2012-11-01 @ 22:19:44
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0