Mycket saker på en dag

Idag har varit lite halvt kaos. Skolan var inte speciellt rolig, har så sjukt mycket att jag inte hunnit pliugga på allting och nu slutade det nog med inte så bra resultat. Kämpade mig igenom en i alla fall hyfsat kort dag innan jag gick hem och deppade. Sedan fick jag ta tag i mitt rum och även lite skolarbete. Sedan har vi (familjen) tagit ett beslut, ett beslut som vi tog för några veckor sedan som nu har vänt. Och det blev ganksa jobbigt, det ger fel signaler och ja, man känner sig allmänt dum. Kommer säga längre fram vad det är. 
Men det är bara att försöka smälta det och gå vidare, för livet stannar inte utav våra misstag, vi lär oss och blir starkare. Även om det känns riktigt jobbigt nu så går vi vidare. Ska smälta det inatt och sen tillbringa tid med mina bästisar och gå vidare -  det är så jag funkar! Mamma behöver nog lite mer tid att älta detta, det är jobbigt att se henne nere men jag gör mitt bästa av situationen.

Och nu under en timmes tid har vi varit på öland och gjort en sak, så har haft fullt upp. Så nästa stopp är KBF och rida Chuckis! Ska bli skönt att komma "hem" en stund och kunna andas ut hos min bebis.
charmig bild på en tjej som blev lite sugen på äpplen.. hehe

Kommentarer
Postat av: Emelie

Berätta när du känner dig redo, jag hoppas verkligen att allt ordnar sig någorlunda <3

2012-10-13 @ 19:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0