Sista jouren på KBF och Chucks ridpass

Nu var den sista jouren på KBF gjord, om det inte händer något annat och vi får hoppa in eller om jag köper någon. Det gick på bra, bättre än sist jag hade jour då jag hade hela dagen. Hann rida också, så Chuck fick sig ett trav och galoppass ute i skogen på slingan. Han var lite stark och dragig emellanåt men hade inga större krav utan bara så att han skulle få röra på sig efter tävlingen. Så ska han trimmas imorgon och på tisdag är det träning för Mats. 

Men som sagt, har varit igång sedan halv 7 imorse så är trött som ett as nu och ska hoppa in i duschen. Sen ska jag tillbringa min eftermiddag/kväll med att städa, kolla film och blogga. Och kanske gå en lite promenad också!
Vi hörs och ses!

Kommentarer
Postat av: Carolin

Varför är det sista jouren? Ska ni flytta? är han såld? Hänger inte riktigt med :-)

2012-10-08 @ 10:26:59
URL: http://Stallcarlsvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0