Skola på en lördag - yesbox

Klockan stod på 08.00 imorse för att jag ska vara i skolan kvart i 10. Det är för att idag är det gymnasiemässa för alla Kalmars skolor och jag ska vara där och representera staggmedia. Jag har faktiskt anmält mig frivillit till detta och likaså typ halva min klass har gjort. Och jag tror faktiskt att det kommer bli roligt, kankse lite segt mot slutet då vi är där såpass länge men eftersom vi har så sjukt roligt tillsammans i våran klass kan det nog bli bra.
Onödig fakta, vem av er bryr sig lixom om det kommer vara roligt eller inte. 
Jag ska i alla fall dit, no matter what. 

Så jag är där till 2, efter det ska jag hinna rida och egentligen skulle jag väll hunnit bygga banan med men jag ska kolla om det är ok att jag inte är med då jag fortfarande har galet mycket plugg i skolan som MÅSTE göras i helgen. Så detta är läget just nu, måste fixa mig nu och sen cykla till skolan.

Ikväll kommer även fortsättningen på bilderna på mig och Cassandra.
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Har du flyttat till det nya stallet nu?
(Om du gjort det) Kan du inte lägga upp bilder och skriva om det och så? :)

2012-10-13 @ 15:57:26
URL: http://mikzzan.blogg.se
Postat av: emma & wilma

grymt fin blogg du har! kolla gärna in på våran :D
kommentera/läs/följ? :)

2012-10-13 @ 18:50:32
URL: http://nikooon.blogg.se
Postat av: Anonym

hihi, jag såg dig igår på messan, sjukt coolt! :D

2012-10-14 @ 13:38:55
Postat av: Sanna

oj, haha det va jag som kommenterade om messan ;)

2012-10-14 @ 13:39:35
URL: http://lustigponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0