STRESSAD

Vaknade för inte så länge sedan och satte mig som vanligt vid datorn. Jag tänkte inte alls på vad klockan var så nu när jag väl kollade det så är hon över 11. Här sitter jag i sovkläder och inte ätit frukost eller fixat mig över huvudtaget. Om ungefär 50 minuter ska jag vara i stallet på möte så ja, jag känner mig en aning stressad.
Jag ska då till KBF först på ett möte med några i våran ungdomssektion. Efter det ska jag och pappa till lantmännen och köpa mat till ponnyn min sen ska vi över till Öland. Jag ska rida lite lugnt på ponnyn eftersom han skoddes igår. Har nog inte ridit ordentligt förens förra helgen, haha. Men han kan behöva lite slapp och chill nu. Så idag går han ett skritt, trav och galopp pass lite lugnare i paddocken eller ridhuset. Sen imorgon ska jag rida ut med en tjej i stallet så får hon visa mig lite vägar!
Men jag har ju jättebåttom nu så vet inte varför jag sitter här och bloggar?
Jag uppdaterar mer under dagen!
 

Kommentarer
Postat av: Agnes Åberg

Svar: Ja den är så sjukt j*vla fin, DELENA FOREVER! Det bara måste bli så, man ser ju att Damon älskar Elena & tvärtom! ... <3

Ja dem är ju det, så sjukt söta & fina ihop, perfektion! Jag väntar på "The five" ska komma ut, torsdag natt sitter jag vid datorn ;)

2012-10-30 @ 12:10:46
URL: http://agnessan.blogg.se
Postat av: Elin

Älskar bilden!:)

2012-11-02 @ 19:35:05
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0