Tävling om två dagar och jag är sjuk som ett as

Hade ingen bättre förklaring på nuläget så sa precis som det var. Jag ligger hemma och kan knappt andas, huvudet brinner pch febern håller i. Ska vara hemma från skolan även imorgon, sen är det lördag och då ska jag ju tävla? Det suger att vara sjuk vid fel tillfälle, speciellt nu, ååååh. 
Jag har redan bestämt mig för att starta hur jag än mår, men som det är idag orkar jag knappt gå runt i stallet och prata i 10 minuter innan jag blir helt slut.. Men jag ska verkligen försöka!
Imorgon hoppas jag på att kunna rida, får ta det lugnt hela dagen och sen ta några panodil innan jag rider i hopp om att jag kan rida igenom honom lite. Sedan får jag väll helt enkelt käka panodil på lördag också. Det är min ända utväg just nu, om jag inte blir frisk men känns inte som att det kommer hända.

Samtidigt känns det så fel att rida och försöka prestera om jag inte kan ge 100%. Då kanske det går helt åt skogen och jag lägger skit på ponnyn, vilket är det sista jag vill. Men samtidigt kan det hända vilken annan dag som helst också, så jag vill ge det en chans. Så sålänge jag inte mår sämre än jag gör nu så startar jag på lördag, det är ju trots allt bara 10-20 minuter med bil dit. MEN jag håller mina tummar på att piggna till lite, för jag är så GALET tävlingssugen och peppad nu, vill rida!!
Sist jag var på KRS, fick en superrunda i LBn som ledde till tredjeplacering och LAn gick mindre bra. Annars älskar jag deras anläggning så jag går ut med bra förutsättningar på det sättet. Mindre bra i mitt och hästens tillstånd. Men vi får se vad tiden ger oss! Hoppas på något bra!
Förövrigt är det första innetävlingen för säsongen!

Kommentarer
Postat av: Siri

Sv; Jag bor i Karlskrona, men har både kompisar och min farmor som bor där! Så åker dit emellanåt :)

2012-10-04 @ 20:42:53
URL: http://sirieinarsson.blogg.se
Postat av: Elin

Krya på dig!:)

2012-10-04 @ 21:58:01
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: lisa

Sist jag tävlade med feber, vann jag båda klasserna, haha. Så allt går om man bara vill ;) bara för det så kommer du säkert sätta en nolla i LA! ;D

2012-10-05 @ 08:36:43
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: ida

Riktigt fin bild :)

2012-10-05 @ 09:05:22
URL: http://idalundell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0