Trött och frusen

Nu har jag kommti hem från stallet, ätit och suttit och pratat lite med våra gäster. Nu ska jag skriva klart mitt tal, fick stränga order av mamma att det skulle vara klart innan jag åker till stallet imorgon vilket jag gör ca kl 8 på morgonen så måste göra det nu helt enkelt. Faktiskt bra att hon la upp det så, annars hade jag nog aldrig gjort det.. Sen tänkte jag ta lite tid idag om det finns och lite imorgon att skriva klart mitt naturarbete. Sen har jag bara engelskan kvar och den kan jag ta itu med i veckan då den inte ska in lika tidigt som det andra.
Känns som att jag börjar komma ikapp lite nu, och ser det inte riktigt så jobbigt längre, har som sagt haft så mycket i skolan senaste veckan att jag blivit stressad och deprimerad av det. I torsdags tog det stopp och kroppen sa ifrån, så jag fick lite framskjutning av lärarna och nu kan jag istället göra det bra.

Ska sätta på mig mina hörlurar och lyssna på bra musik. Återkommer med lite bilder ikväll och ett inlägg om passet på Chuck. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0