Blöt

Vad ska man skriva? Vi hade idrott och vi skulle paddla kanot så ingen hade andra kläder med sig, eftersom vi inte tänkte på att det regnade.. Så vi var ute i nästan en timme, i ÖSREGN, dessutom skvätte alla vatten på alla så när vi kom in igen var vi mer blöta än torra. Hade liak gärna kunnat trilla i utan att märka någon skillnad.
Efter det såg jag ut såhär:
bjuder på bilden till höger, OTROLIGT mycket.. maskaran rann och mina byxor var svinblöta. Det roliga är att jag har varit hemma i snart en timme och har inte orkar byta om ännu så sitter i mina blöta kläder fortfarande..

Nu ska jag gå ner och fixa varm oboy och kolla film innan jag ska ut till stallet ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0